To bardzo proste. Wystarczy, że podasz informacje wymagane w sekcji rejestracja . Wyślemy Ci łącze do formularza aplikacyjnego, który pozwoli Ci bezpiecznie potwierdzić członkostwo. Pamiętaj, że musisz być uczestnikiem programu lojalnościowego ALL - Accor Live Limitless. Aby do niego dołączyć, odwiedź stronę all.accor.com .
Jak uzyskać dostęp do strefy członkowskiej?Aby uzyskać dostęp do strefy członkowskiej, zaloguj się na swoje konto, wpisując swój adres e-mail i hasło w obszarze logowania. Pamiętaj, że aby dołączyć do ClubOpinions, musisz być uczestnikiem programu lojalnościowego ALL - Accor Live Limitless. Aby do niego dołączyć, odwiedź stronę all.accor.com .
Czym jest numer karty ALL - Accor Live Limitless?To 16-cyfrowy numer ALL - Accor Live Limitless, który służy do zarządzania wszystkimi transakcjami związanymi z punktami Rewards. Jeśli nie jesteś jeszcze uczestnikiem programu, przejdź na stronę all.accor.com , aby do niego dołączyć.
Dlaczego muszę podać mój numer ALL - Accor Live Limitless podczas dołączania do programu?W nagrodę za udział otrzymasz Punkty Rewards. Aby Punkty Rewards mogły pojawić się na Twoim koncie ALL - Accor Live Limitless, prosimy Cię o zarejestrowanie numeru ALL, aby możliwe było zweryfikowanie Twoich danych.
Jak członkowie mojej rodziny i znajomi mogą dołączyć do ClubOpinions?Zawsze z radością witamy nowych członków! Członkowie Twojej rodziny i znajomi mogą odwiedzić naszą stronę internetową, aby się zarejestrować. Należy pamiętać, że w jednym gospodarstwie domowym może być zarejestrowanych tylko 2 członków, a każdy członek potrzebuje oddzielnego adresu e-mail i numeru ALL - Accor Live Limitless, aby dołączyć. Wszystkie rejestracje podlegają ścisłej kontroli jakości danych. Pamiętaj, że oni również muszą być uczestnikiem programu lojalnościowego ALL, aby dołączyć. Jeśli jeszcze nie są uczestnikami programu, wystarczy, że przejdą na stronę all.accor.com przed dołączeniem.
Co muszę zrobić, jeśli chcę zmienić swój adres e-mail?Aby zmienić swój adres e-mail, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy.
ClubOpinions przeprowadza ankiety, ponieważ przedsiębiorstwa, rządy, instytucje publiczne i podobne organizacje są zainteresowane poglądami i postawami ludzi, którzy korzystają z ich produktów i usług. Im więcej wiedzą o tym, co myślą klienci i obywatele, tym łatwiej jest im poprawić i dostosować to, co dostarczają.
Jak często będę otrzymywać prośby o wzięcie udziału w ankietach?Regularnie wysyłamy zaproszenia do udziału w ankiecie, ale nie możemy zagwarantować, kto i kiedy otrzyma zaproszenia. Dzieje się tak dlatego, że każda ankieta jest dostosowana do indywidualnych potrzeb i opiera się na celach badawczych każdego klienta. W zależności od profilu użytkownika może zdarzyć się, że czasem będziemy częściej prosić o wypełnienie ankiety, a czasem rzadziej. Z tego powodu prosimy, aby Twój profil był jak najbardziej aktualny. Pamiętaj, że niektóre zapory mogą uniemożliwić dostarczenie zaproszeń do udziału w ankiecie, więc upewnij się, że znaleźliśmy się na Twojej liście „bezpiecznych nadawców”.
Czego będzie się ode mnie oczekiwać podczas udziału w ankietach?Prosimy, aby biorąc udział w ankiecie, poświęcić należytą uwagę każdemu pytaniu, na które wymagana jest odpowiedź. Ponieważ jesteśmy wiodącą firmą w branży badania rynku, nasza reputacja opiera się na dostarczaniu dokładnych danych, a w zamian staramy się zapewnić, że otrzymasz uczciwą nagrodę za swój czas i opiekę podczas odpowiadania na pytania w naszych ankietach. Wprowadziliśmy mechanizmy kontroli jakości w celu sprawdzenia poprawności odpowiedzi, więc brak uczciwej odpowiedzi może skutkować tym, że odpowiedzi nie zostaną zaakceptowane i Twój udział w ankiecie zostanie anulowany. Jeśli zidentyfikujemy nieuczciwe zachowanie, nie będziemy mogli wypłacić Ci nagrody za ankietę, a jeśli takie zachowanie będzie się powtarzać, możemy dezaktywować Twoje konto. (Zapoznaj się z naszym regulaminem , aby uzyskać więcej informacji).
Dlaczego nie miałem/miałam możliwości wypełnienia ankiety?Osoby zajmujące się badaniem rynku często szukają opinii bardzo konkretnej grupy osób – na przykład użytkowników danej marki lub produktu. Na początku każdej ankiety będą zadawane pytania, których celem sprawdzenie jest, czy jest ona dla Ciebie odpowiednia. Jeśli tak nie jest, Twój udział w ankiecie zostanie anulowany i zobaczysz komunikat wyjaśniający, że tym razem nie zostałeś zakwalifikowany / zostałaś zakwalifikowana do udziału w ankiecie. Jest to normalna część badań rynku, ale należy pamiętać, że im więcej o Tobie wiemy, tym bardziej odpowiednie ankiety możemy Ci wysyłać, dlatego zalecamy, aby upewnić się, że Twoje dane profilu są aktualne. Dane z niewypełnionych ankiet są odrzucane i nie są wykorzystywane w końcowej analizie badania ani do żadnych innych celów.
Możesz otrzymać Punkty Rewards za każdą ankietę, którą wypełnisz. Za każdą krótką ankietę (<30 min) otrzymasz 25 punktów Rewards, a za każdą dłuższą (>30 min) 50 punktów Rewards. Im więcej ankiet wypełnisz, tym więcej punktów otrzymasz! Punkty Rewards możesz wydawać w wielu ofertach dostępnych w ramach ALL - Accor Live Limitless!
Gdzie mogę zobaczyć moje saldo punktów Rewards?Aby zobaczyć, ile punktów Rewards udało Ci się zdobyć, wypełniając ankiety, musisz zalogować się na stronie ClubOpinions. Na swojej stronie głównej zobaczysz, ile punktów Rewards udało Ci się zdobyć do tej pory oraz historię ankiet. Tutaj też znajdziesz przegląd ankiet, w których brałeś/brałaś udział.
Jak Punkty Rewards są dodawane do mojego konta ALL - Accor Live Limitless?Twoje Punkty Rewards są deponowane na koncie ALL - Accor Live Limitless po wypełnieniu ankiety. Może minąć 3–5 dni, zanim Punkty Rewards pojawią się na Twoim koncie ALL. Liczba punktów Rewards będzie wskazana na stronie przed rozpoczęciem ankiety.
Ile czasu zajmuje przesłanie moich punktów Rewards?Może minąć 3–5 dni, zanim Punkty Rewards pojawią się na Twoim koncie.
Nie. Nie sprzedajemy danych osobowych naszych członków i nigdy nie będziemy próbować sprzedawać Ci produktów ani usług.
Z kim mogę porozmawiać, jeśli mam jakiekolwiek obawy dotyczące ochrony prywatności?Informacje kontaktowe znajdują się w naszych Zasadach zachowania poufności danych , do których łącze znajduje się u dołu strony ClubOpinions.
Do czego są wam potrzebne moje dane osobowe?Ogólnie rzecz biorąc, dane osobowe są wykorzystywane do: komunikacji z Tobą w związku z członkostwem w ClubOpinions i udziałem w ankietach oraz po to, aby dopasować możliwości brania udziału w ankietach do Ciebie.
Odznaki są przyznawane członkom, którzy aktywują swoje konto, regularnie biorą udział w ankietach, wypełnią swój profil i zdobywają Punkty Rewards.
Jest pięć poziomów, brązowy dla początkujących, srebrny, złoty, platynowy i nasz najwyższy poziom, diamentowy.
Na każdym poziomie znajdują się kluczowe osiągnięcia (odznaki) przyznawane za działalność ankietową.
Poziomy członkostwa są związane z aspektami koncentrującymi się na działaniach, takich jak udział w ankietach i zdobywanie punktów Rewards.
Jak zdobywać kolejne poziomy?Możesz zdobyć kolejny poziom, odblokowując wszystkie osiągnięcia dostępne na Twoim obecnym poziomie w ciągu 365 dni. Na przykład, jeśli Twój poziom to brązowy, musisz wypełnić wszystkie dostępne odznaki związane z tym poziomem, aby uzyskać status srebrny.
Możesz uzyskać odznaki dla różnych poziomów powyżej własnego – na przykład, jeśli udało Ci się ukończyć 100% swojego profilu ankiety, otrzymasz dla tej sekcji odznakę platynową – ale nie możesz osiągnąć poziomu diamentowego, dopóki nie zdobędziesz wszystkich odznak w ramach poziomu platynowego.
Czym jest członkostwo poziomu brązowego?Członkowie poziomu brązowego dopiero zaczynają. Aby osiągnąć ten poziom, wystarczy że zarejestrujesz się i aktywujesz konto.
Czym jest członkostwo poziomu srebrnego?Srebrne członkostwo to pierwszy stopień na drabinie.
Aby osiągnąć poziom srebrny, musisz:
Członkowie poziomu złotego to tacy, którzy regularnie biorą udział w ankietach.
Aby osiągnąć poziom złoty, musisz:
Członkowie poziomu platynowego aktywnie i regularnie wypełniają ankiety i prawie w całości wypełnili swój profil.
Aby osiągnąć poziom platynowy, musisz:
Członkowie poziomu diamentowego osiągnęli najwyższy poziom. W całości uzupełnili swój profil ankiety, wypełnili przynajmniej pięćdziesiąt ankiet i są regularnie aktywni w ankietach.
Aby osiągnąć poziom diamentowy, musisz:
Aby zachować status swojej odznaki, musisz regularnie brać udział w ankietach – przynajmniej raz w tygodniu. Jeśli nie utrzymasz poziomu aktywności w ankietach, Twoja odznaka do kolejnych ankiet w ciągu jednego, dwóch, trzech lub czterech tygodni zostanie utracona, a Ty spadniesz na niższy poziom.
Musisz też aktualizować swój profil ankiety – niektóre sekcje, takie jak technologia, elektronika i gadżety oraz motoryzacja tracą ważność z upływem czasu – więc jeśli widzisz spadek wartości procentowej uzupełnienia swojego profilu od czasu ostatniego zalogowania, sprawdź i wypełnij wszystkie sekcje w swoim profilu ankiety, które nie są kompletne w 100%.